.

.

קפמוגוה תקרה מתלה כוס יין, מחזיק כוס יין מתכת, ארון מתלה יין מתכוונן גובה, מחזיק גביע יין למטבח בר

קפמוגוה תקרה מתלה כוס יין, מחזיק כוס יין מתכת, ארון מתלה יין מתכוונן גובה, מחזיק גביע יין למטבח בר

הערכת המבקרים:

ILS 24.00
כמות סחורה
זמין לפי בקשה

מוט מתכוונן, עיצוב ידידותי למשתמש, קל לפתור בעיות גבוהות ונמוכות, אורך הבום הוא 30 ~ 60 ס"מ【תכונות】 : סיכת מיקום מוט המתלים נועדה למנוע את נפילת המוט.- רעיון מתנה נהדר : מתלה כלי גזע זה הופך את המתנה המושלמת לכל אירוע או חג! ▶ מפרט : ▷ שם מוצר : מתלה זכוכית יין ▷ חומר מתלה זכוכית : ברזל ▷ בום אורך מתכוונן : 30-60 ס"מ ▷ גודל מוצר : 60/80/100*35 ס"מ ▷ אלה הם מושלמים ל : חג המולד, מתנות ליום הולדת, מסיבת חתונה, חג האהבה, יום השנה, יום האב, יום האם, חומרי בית, מתנות למכירה של יום שישי שחור, שנים חדשות, מתנת סיום קולג '▶ חבילה כלולה : - 1 x מתלה זכוכית יין (כלול חומרת הרכבה ) ▶ הצהריים : 1. ▶ תכונות : - מיוצר עם מתכת, הבנייה החזקה שלה מאפשרת שנים של שימוש אמין . Rack מתלה זכוכית יין ברזל】 : 220 מתלה ברזל ריסוס טמפרטורה קבועה, לאחר כבישה, זרחן וטיפולים אחרים נגד RUST, ומחוזק לפי טמפרטורה גבוהה, הוא חזק מאוד ועמיד.2 צבע תמונת המוצר עשוי להיות שונה מהפרויקט בפועל בגלל ההבדל בתצוגת המחשב, אנא שבר בעין. 【החלל הרלוונטי】 : הוא מתאים למגוון סצינות, תוכלו לקשט את המטבח, מרתף היין או הבר כדי להציג את זכוכית כלי הגזע שלכם. 【החלל הרלוונטי】 : הוא מתאים למגוון סצינות, תוכלו לקשט את המטבח, מרתף היין או הבר כדי להציג את זכוכית כלי הגזע שלכם. 【שמור שטח】 : משבצת בטיחות ייחודית לעיצוב, ניתן לקשר למגוון גביים קליבר, אל תטלטל מקום, מאוד מעשי.- מרווח ארגונומי מאפשר חלוקה אחת של כלי הזכוכית שלך . מוט מתכוונן, עיצוב ידידותי למשתמש, קל לפתור בעיות גבוהות ונמוכות, אורך הבום הוא 30 ~ 60 ס"מ.

פרטים נוספים

▷ Product name:
Wine glass rack
▷ Glass rack material:
Iron
▷ Boom adjustable length:
30-60cm
▷ Product Size:
60/80/100*35cm
▷ These are perfect for:
Christmas, Birthday Gifts, Wedding Party,Valentine's Day, Anniversary, Father's Day, Mother's Day, Housewarming, black Friday sale gifts, New Years, College Graduation gift
▶PACKAGE INCLUDED:
- 1 x Wine glass rack (included Mounting Hardware):
▶▶▶Reminder:
1.Wine glasses and other decorations are not included in the scope of delivery.:
2.The color of the product image may differ from the actual project due to the difference in the computer display,Please prevail in kind.:
3.Due to manual measurement, there may be an error of 2-3 cm, please understand :

מבחר קונים